flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Господарський суд Одеської області

 

 

РОЗМІР 
фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Господарський суд Херсонської області

№ з/п

Послуга, що надається

Розмір витрат, грн

1

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

2

Копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

3

Копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

4

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,05 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

__________
Примітка.


Розмір витрат на виготовлення однієї сторінки встановлюється, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на дату копіювання або друку документів.

       

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Голови Господарського суду Херсонської області від
9 червня 2020 року № 01.02-04/35

ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Господарський суд Херсонської області

  1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Господарським судом Херсонської області (далі-судом) за запитом на інформацію.
  2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли суд є належним розпорядником інформації.
  3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

особі у разі надання інформації про себе;

якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;

щодо інформації, що становить суспільний інтерес.

  1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більше 10 сторінок запитуваних документів, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є суд.

Плата за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, стягується починаючи з 11 сторінки.

  1. Розмір відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів визначається відділом фінансового та бухгалтерського забезпечення діяльності суду.
  2. Структурний підрозділ або відповідальна особа суду, що здійснює підготовку відповіді на запит в разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), до відділу фінансового та бухгалтерського забезпечення діяльності суду за формою згідно з додатком 1.
  3. На підставі отриманої заявки відділом фінансового та бухгалтерського забезпечення діяльності суду протягом одного робочого дня виписується Рахунок за формою згідно з додатком 2і передає його структурному підрозділу або відповідальній особі, у якому знаходиться запитувана інформація, для направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

Відповідь на запит разом з Рахунком на оплату надається запитувачу інформації одночасно з 10 безкоштовними сторінками копій запитуваних документів.

  1. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
  2. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок суду, відділ фінансового та бухгалтерського забезпечення діяльності суду передає структурному підрозділу або відповідальній особі, у якому знаходиться запитувана інформація, копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою відповідного відділу, з проставленням її прізвища, імені, по батькові та поточної дати.
  3. Інша частина запитуваних документів надається після підтвердження повної оплати Рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.
  4. Відповідь на запит, в частині надання документів починаючи з 11 аркуша не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.

   

 

 

Додаток 1
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Господарський суд Херсонської області
(пункт 6)

 

Відділ фінансового та бухгалтерського забезпечення діяльності суду

   

ЗАЯВКА № ______
від "___" ____________ 20__ року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_________________________________________________________________
(назва документа)
_________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу, П.І.П. відповідальної особи, у якому знаходиться запитувана інформація)

Прізвище та власне ім'я запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

Копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

(За відсутності даних ставиться прочерк)

Виконавець:

_____________________
(посада)

____________
(підпис)

_______________________
(Власне ім'я, ПРІЗВИЩЕ)

 

 

 

 

 

 

Додаток 2
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються
за запитом на інформацію,
розпорядником якої є Господарський суд Херсонської області
 (пункт 7)

 

Надавач послуг

_________________________

Рахунок

_________________________

Банк отримувача

_________________________

Код за ЄДРПОУ

_________________________

Платник:

_________________________

 

_________________________

       

РАХУНОК № ____
від "___" ____________ 20__ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

________________________________________________________
________________________________________________________
(назва документа)

Найменування послуги

Вартість виготовлення
однієї сторінки,
грн

Кількість сторінок

Сума, грн (без ПДВ)

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

     

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

     

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

     

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

     

Разом

     

 

Усього до сплати

_________________________________________________________
(сума словами)
__________________________________________ грн ______ коп.

         

 

Виконавець:

   

________________
(посада)

______________
(підпис)

_______________________
(Власне ім'я, ПРІЗВИЩЕ)

__________
Примітка.


Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з 11 сторінки.