Організація роботи зі зверненнями громадян в Господарському суді Херсонської області здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.
Звернення громадян, що надходять до суду, приймаються та реєструються у день їх надходження. Відповідно до вимог законодавства ведеться окреме діловодство, що передбачає зокрема ведення окремих справ за зверненнями.
Керівництвом суду здійснюється особистий прийом громадян відповідно до графіка.
Усього за 2017 рік до суду надійшло 4 звернення громадян, з них усі письмові.
За видами зазначені звернення є заявами.
Основними питаннями, які порушувались у зверненнях громадянами були:
По зверненнях, що надійшли до суду протягом звітного періоду, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення.
Стосовно заяв надані роз’яснення щодо шляхів вирішення порушених у них питань, три звернення переслані за належністю до відповідних органів державної влади.
Загалом, усі звернення розглянуті у строк передбачений Законом України «Про звернення громадян». При розгляді звернень особлива увага приділялась забезпеченню об'єктивності, всебічності і своєчасності, не допущення надання необґрунтованих відповідей, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам.
Стан роботи зі зверненнями постійно знаходиться під контролем голови суду.