Законом, зокрема, встановлено, що апеляційна палата вищого спеціалізованого суду діє у його складі на засадах інституційної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Для неї передбачено окреме проведення конкурсу на зайняття посад суддів апеляційної палати (окремо від конкурсу на зайняття посад інших суддів вищого спеціалізованого суду), визначення Державною судовою адміністрацією України за погодженням із Вищою радою правосуддя кількості суддів у межах загальної кількості суддів вищого спеціалізованого суду, наявність окремої бюджетної програми на фінансування її діяльності з наділенням голови палати повноваженнями погоджувати проект кошторису Вищого антикорупційного суду в частині фінансування діяльності Апеляційної палати та використання бюджетних коштів, передбачених на утримання Апеляційної палати, а також наявність в апараті самостійного структурного підрозділу, що забезпечуватиме діяльність цієї палати, підконтрольного та скеровуваного Головою Апеляційної палати і який з питань забезпечення діяльності апеляційної палати не підпорядковуватиметься керівнику апарату вищого спеціалізованого суду.
На голову апеляційної палати покладаються, крім повноважень, передбачених для секретаря судової палати, також повноваження з представництва апеляційної палати перед органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами з питань її діяльності, інформування зборів суддів вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду про результати узагальнення судової практики, сприяння виконанню вимог щодо підтримання кваліфікації суддів палати, підвищення їхнього професійного рівня.
Законом визначено вищі спеціалізовані суди головними розпорядниками коштів Державного бюджету України, а також визначено окремим рядком видатки на утримання апеляційної палати вищого спеціалізованого суду у Державному бюджеті України.
Законом статтю 160 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» замінено на главу 4 "Служба судової охорони", в якій врегульовуються питання забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах, статусу, повноважень Служби судової охорони, проходження служби у Службі судової охорони, спеціальних звань та соціального захисту співробітників Служби судової охорони тощо.
Законом також врегульовано низку питань, пов'язаних із впровадженням судової реформи, зокрема, доповнено низкою статей Кримінальний процесуальний кодекс, закони України «Про Конституційний Суд України», «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів», «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», «Про державну охорону державної влади України та посадових осіб», «Про державну таємницю», «Про Національну поліцію».
Закон прийнято з техніко-юридичними правками.
Проект Закону зареєстровано за №7441.
Джерело:http://www.vru.gov.ua/news/3833