Організація роботи зі зверненнями громадян в Господарському суді Херсонської області здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.
Звернення громадян, що надходять до суду, приймаються та реєструються у день їх надходження. Відповідно до вимог законодавства ведеться окреме діловодство, що передбачає зокрема ведення окремих справ за зверненнями. Ведення окремого діловодства повинне забезпечити дотримання конституційних прав і свобод громадян.
Для зручності реалізації права на звернення громадян головою суду здійснюється особистий прийом громадян.
Усього у першому півріччі 2018 року до суду надійшло 4 звернення громадян, з них – усі письмові.
За видами зазначені звернення є заявами.
Основними питаннями, які порушувались у зазначених зверненнях громадянами, було сприяння громадянам у реалізації їх прав та законних інтересів.
По зверненнях, що надійшли до суду протягом звітного періоду, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення.
Усі звернення розглянуті у строк передбачений Законом України «Про звернення громадян». При розгляді звернень особлива увага приділялась забезпеченню об'єктивності, всебічності і своєчасності, не допущення надання необґрунтованих відповідей, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам.
Стан роботи зі зверненнями постійно знаходиться під контролем голови суду.
Разом з тим з метою покращення роботи зі зверненнями громадян необхідно:
- виявляти та усувати причини, що спонукають громадян звертатись із скаргами;
- використовувати веб-сторінку суду, засоби масової інформації щодо оприлюднення і роз’яснення таких ефективних засобів пошуку інформації про суд, у тому числі інформації щодо руху справ та результатів їх розгляду як «Електронний суд»;
- продовжувати аналізувати та узагальнювати роботу зі зверненнями громадян.