У зв’язку з запланованим впровадженням в роботу суду з 1 січня 2019 року Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) та її модуля - підсистеми «Електронний суд», впровадження якої передбачено розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 р. №30 (із змінами), виникла потреба в скануванні матеріалів справ для забезпечення повноцінного запровадження підсистеми електронного суду та її нормального функціонування в судах.
Сканування документів необхідне для можливості їх надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим учасникам процесу в передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення та ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної та касаційної інстанції, після початку роботи ЄСІТС та її модуля - підсистеми «Електронний суд».
Технічні вимоги до копій відсканованих документів, що в подальшому можуть бути експортовані до підсистеми «Електронний суд» є досить значними. З метою їх дотримання, для належного сканування матеріалів судових справ витрачається значна частина робочого часу працівників апарату суду та задіюється чималий людський ресурс.
З урахуванням викладеного, просимо сторін та учасників судового процесу в Господарському суді Херсонської області при подачі до суду позовів, клопотань, заяв, та будь-яких інших письмових доказів, що долучаються до матеріалів судової справи не зшивати зазначені документи металевими зшивачами або будь-яким іншим способом, що утруднює чи робить неможливим їх подальше сканування, а скріплювати документи канцелярськими скріпками, біндерами, тощо.
Дякуємо за розуміння!