З 01.01.2019 року розпочалась експлуатація в тестовому режимі підсистеми «Електронний суд».
Тестування підсистеми «Електронний суд» здійснюється згідно з наказом ДСА України від 22.12.2018 №628 «Про проведення тестування підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах».
Звертаємо Вашу увагу, що, згідно з розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 р. № 30 в редакції від 02.03.2018 р. № 17, приймання та реєстрація, надісланих учасниками судового процесу, процесуальних документів здійснюватиметься з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які сторони та учасники справи мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням https://cabinet.court.gov.ua. Документи подаються в форматі електронного документу та електронної копії паперового документу. Суди приймають подані електронні документи як оригінали документів, а електронні копії паперового документу, як завірені копії оригіналів документів та можуть вимагати надання їх оригінал для перевірки.
Приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких доменних імен НЕ здійснюється.
Створити електронний кабінет в підсистемі «Електронний суд» Ви можете за посиланням https://cabinet.court.gov.ua.